Reklamné darčeky a farby

Čo je to psychológia farieb?

Psychológia farieb je jednoducho štúdium farieb. Aby som bol konkrétnejší, je to štúdium toho, ako konkrétne farby, odtiene, škály a typy ovplyvňujú ľudí a ich pocity alebo emócie. Jednoducho povedané, je to štúdia toho, aké pocity v ľuďoch farby vyvolávajú. Toto je teraz rastúci výskum, ktorý je čoraz užitočnejší v oblasti marketingu, reklamný darček, dizajnu a budovania značky. 

Toto je štúdia alebo aspekt toho, ako môže ľudský mozog vnímať to, čo si vizualizoval. Akonáhle mozog vidí určitú farbu, ako sa táto farba prekladá do celého tela? Aký vplyv má táto farba na myšlienky, nápady, …

Čítaj viac

Mnoho podnikateľov a fyzických osôb na celom svete má zvyčajne bankové účty vo svojej krajine. Väčšinou to stačí. Ak je však vo vašom pláne vydať sa medzinárodnou cestou alebo plánujete investovať v zahraničia, nie je vždy rozumnou voľbou spoliehať sa len na klasický bankový účet. Namiesto toho má väčší zmysel otvoriť si zahraničný bankový účet.

Hlavné dôvody, prečo je zahraničný bankový účet výhodný pre dôchodcov, korporácie, investorov a subjekty, ktoré sa chcú zväčšovať a chrániť svoj majetok.…

Čítaj viac